Infolinia, informacja o rozkładach jazdy (poniedziałek-piątek 6:15-20:00):
tel. 801 11 22 11
Skontaktuj się z nami:
biuro@pksgdynia.pl

Jakość obsługi

 

Naszą misją jest służenie Klientom poprzez bieżące zaspokajanie potrzeb zbiorowego transportu publicznego. Pragniemy, aby oferowana przez nas usługa kojarzona była z wysokim standardem obsługi i profesjonalnym podejściem personelu


Zmiana cen biletów miesięcznych i okresowych od 27 sierpnia

Sprawdź szczegóły. Zmiana kwalifikacji biletów sieciowych - będzie zaczynał się od 26 km (a nie jak dotychczas od 21 km). Info(...)

 

Szczegółowa taryfa opłat obowiązująca od 27 sierpnia 2018 r. (kliknij tutaj).

 

Wszystkie bilety zakupione przed 27 sierpnia br. obowiązują na starych zasadach (zgodnych ze sprzedażą w dniu zakupu i wg ówczesnego cennika). Ceny biletów na jeden przejazd nie zmieniają się.

  

Najważniejsza zmiana - bilet sieciowy będzie zaczynał się od 26 km (a nie jak dotychczas od 21 km). 

Jaki bilet miesięczny (lub okresowy) jest "biletem sieciowym"?

Każdy bilet miesięczny (lub okresowy) na trasę równą lub większą niż 26 km - jest biletem sieciowym. Tzn. upoważnia do nieograniczonej ilości przejazdów i przesiadek na dowolnej trasie w ramach całej siatki połączeń regionalnych uruchamianych przez PKS Gdynia S.A. (za wyjątkiem komunikacji miejskiej w Pucku, której organizatorem jest miasto Puck). Sprawdź zasięg takiego biletu - mapę naszych połączeń (kliknij tutaj).

 

Wszystkie bilety sieciowe zakupione przed 27 sierpnia br. na trasę krótszą niż 26 km zachowują swoją wazność z charakterem biletu sieciowego do ostatniego dnia ważności biletu. 

Ta strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej Zamknij