Infolinia, informacja o rozkładach jazdy (poniedziałek-piątek 6:15-20:00):
tel. 801 11 22 11
Skontaktuj się z nami:
biuro@pksgdynia.pl

Jakość obsługi

 

Naszą misją jest służenie Klientom poprzez bieżące zaspokajanie potrzeb zbiorowego transportu publicznego. Pragniemy, aby oferowana przez nas usługa kojarzona była z wysokim standardem obsługi i profesjonalnym podejściem personelu


Bieżąca sytuacja komunikacyjna

Sprawdź (klikając tutaj) numery telefonów pod którymi można zasięgnąć informacji na temat bieżącego funkcjonowania naszej komunikacji.

 

Numery telefonów, pod którymi można zasięgnąć informacji na temat bieżącej sytuacji komunikacyjnej:
 
DNI POWSZEDNIE (oprócz świąt):
- Dworzec Wejherowo (w godz. 6:15 - 18:15): tel. 722 20 60 60 lub 58 672 29 14
- Baza Puck (w godz. 6:45 - 17:45): tel. 58 673 27 13
- Dyspozytor Wejherowo (w godz. 4:00 - 6:15 oraz 18:15 - 20:00): tel. 515 22 88 48 
  
SOBOTY (oprócz świąt):
- Dworzec Wejherowo (pierwsza i ostatnia sobota miesiąca w godz. 10:00 - 18:00): tel. 722 20 60 60
(tylko w okresie od listopada do marca - w kwietniu, maju i czerwcu dworzec Wejherowo w soboty nieczynny);
- Dyspozytor Wejherowo (w godz. 4:00 - 16:00): tel. 515 22 88 48
 
NIEDZIELE I ŚWIĘTA:
- Dyspozytor Wejherowo (w godz. 4:00 - 16:00): tel. 515 22 88 48
Ta strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej Zamknij